SO MANY THOUGHTS

Imorgon tar jag studenten. 3 juni 2015. Kan fortfarande inte förstå att dessa tre åren har gått så snabbt. Minns när jag började på borgar och allt var så nytt, alla nya människor man träffade. Nu efter dessa tre år kommer jag ihåg alla jobbiga kvällar jag satt och pluggade till 3 på natten i sista sekunden och att allt nu är över. Kommer även komma ihåg de fina vännerna jag träffade under dessa år och alla saker som hände i skolan. Insparksfester, födelsedagar osv. Känns väldigt sjukt att allt är över imorgon. Då jag är så van vid att vakna varje måndag morgon, fixa mig och cykla till skolan. Jag har gått i skolan i 12 år och det är över nu. 
 
Samtidigt har jag så många olika tankar i huvudet. Vad vill jag göra? Vad händer nu? Kommer vi ses igen? Svårt och tänka på allting nu. Det enda jag vet är att jag ska plugga vidare. Vi får se om jag kommer in och hur det blir. Men vad som händer, det får tiden bestämma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0