BLONDIE

Orkade inte blogga igår, hade inte så mycket tid till det heller. Jag träffade Maja & Chanel i emporia och shoppade lite. Fanns inte så jätte mycket som var fint och det var sjukt mycket folk där också. Så fick med mig en hårfärg hem. Lite blondare än vad jag har. 
 
Idag var jag med elias en stund och senare träffade jag Sandra i triangel. Vi kollade runt och jag köpte ett par shorts som ändå var på rea. Kan ha dom nu på sommaren. Senare tog vi en promenad till chanel, som hjälpte mig färga mitt hår, det blev en liten skillnad men inte så särsklit mycket. Jag skulle bara testa för att se hur det skulle bli. Så imorgon tänker jag färga det lite mer. Kommer bli fint!
Sen så ska jag kanske sova hos chanel imorgon, det är inte säkert men det kanske blir av. Hoppas de iallafall!
 
Köpte denna fägen inne på kicks, den är riktigt bra!
 
 
fin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0