DAN FÖRE DOPPAREDAN

Igår hade jag varken tid eller lust till att blogga. För det första så sov jag rätt så länge och när jag hade vaknat gick jag till stan med tjejerna. Skulle köpa julklappar men såklart så hittade jag nästan ingenting, jag är alltid ute sista dagen..
Vi käkade också någon kebab någonstans i stan.
 
Idag var jag uppe redan klockan tio, handlade i stan med mamma till imorgon och sedan så stannade jag kvar i mobilia för o köpa alla julklappar. Till slut hittade jag allt,men hade panik eftersom det är julafton imorgon!
Så nu är allt färdigt + packat. Längtar lite smått till imorgon. Jag ska upp rätt tidigt tror jag för o hjälpa mamma laga mat & så. Kul det ska bli, dessutom har det nyss snöat, lagom till jul :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0