SATURDAY

Jag har haft en underbar dag igår, gick runt i stan med Maja i stan exakt överallt! Mysigt var det och vi hittade ganska så mycket. Senare vid klockan 7-8 tog vi bussen hem och vi skulle hem och ta våra saker och sticka till chanel.
Vi sov där inatt och det var kul, behövdes verkligen för mig. Jag har inte haft så kul på länge. Vi var uppe till ungefär klockan 6-7 på morgonen. Jag somnade däremot halv åtta, och vaknade ungefär halv ett. 
 
Nu idag har jag bara suttit hemma & städat. Hade ingen ork att gå ut någonstans mer eftersom jag bara sov fem timmar. Tänkte att jag vilar nu och imorgon, och sparar allt till måndag istället då det är nyår!
 
Nyår innebär väl fest, massa mys och så! Ska bli så kul, ska spenderas med tjejerna hemma hos mig och kanske träffa älskling innan.Jag ser verkligen framemot det nya kommande året. Detta året har både varit bra & dåligt, det har varit upp och ner. Men jag är nog ganska så nöjd med detta året. Vi hade bal i 9:an, jag var i polen, började gymnasiet och träffade massa nya underbara människor osv. Vilket gjorde detta till ett ganska bra år. Men nu hoppas vi bara att de nya blir ännu bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0