BESTIE♥

Idag träffade jag chanel en sista gång. Hon ska åka till England imorgon och vara där tills nästa lov. Hon ska ju plugga där. Hoppas hon har det riktigt bra. Kommer sakna henne så mycket, men jag vet att hon måste åka så jag är glad för hennes skull. ♥
 
Vi var på malmöfestivalen en sista gång med henne maja, sandra, serwan och hennes kusin. Det var riktigt kul och jag kom hem runt 12. En bra avslutning innan hon åker. Så sorligt att hon ska åka, jag klarar inte av sånt här och såklart grät jag. Snart ses vi igen. Jag längtar redan. 
 
Ni får två bilder på oss från förra sommaren. Gud vad jag saknar henne redan. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awww sötis kommer sakna dig med det kommer gå snabbt och så är jag här igen saknar dig redan och älskar dig masso puss <3 <3 / Chanel

Svar: Kommer sakna dig så mycket, men du kommer få det riktigt bra där och jag är glad för din skull. Jag älskar dig så mycket bästavän. <3
Katarina Turek

2013-08-21 @ 00:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0