MY SUMMER 2013

Eftersom sommaren håller på att ta slut, vilket är väldigt synd så ska jag berätta lite kort vad jag gjort under mitt sommarlov. 
 
I början av juni slutade skolan och då var jag ute väldigt mycket. Solade med vänner, åkte till höllviken, gick på bio, nattbadade, satt på uteserveringar och shoppade. Började även kolla på nya serier som gossip girl och tränade rätt så mycket med maja. Juni var en väldigt bra månad fullt med skratt och då det även var väldigt varmt vilket gjorde det ännu bättre. 
 
I slutet av juni åkte jag till Polen, första gången tog jag flyget själv och därefter bussen. Spenderade en riktigt bra vecka i Polen. Träffade min mormor, farmor och min bror som jag inte hade träffat på evigheter. Pratade massor med min bror på kvällen och det blev en massa sena kvällar ute med honom i Polen. Även där shoppade jag väldigt mycket och åt god mat varje dag. Någon gång var jag ute i stugan och solade. 
 
I juli kom jag tillbaka hem efter att ha varit i Polen. Åkte tillbaka med min bror, mammas kompis och hennes son. Vi hade en väldigt rolig resa tillbaks hem. När vi kom tillbaka så var jag ute med min familj väldigt mycket och försökte spendera jätte mycket tid med min bror här hemma. Vi grillade på stranden, badade på kvällen, åt ute sent på natten och helt enkelt umgicks. Vilket jag hade saknat såå mycket!  Var även i Danmark en dag, och i christiania. Vilket var en rolig upplevelse.
Men inte bara det, i juli hängde jag även mycket med Maja och Chanel mina två fina vänner. ♥ Vi satt sent ute på kvällen, rökte vattenpipa, åt, sov över hos varandra och tog massa bilder. Trots att juli var en lite jobbig månad då och då, så hindrade det inte mig från att kunna ha en bra tid.
 
Även denna månaden som nyss började har varit rätt så bra hittils. Augusti. I början av augusti hann jag åka till falsterbo, lomma och höllviken med min familj och även bada där. Tog långa promenader på stranden och solade massor. Blev väldigt brun vilket jag precis ville! 
Min bror åkte hem den 3:e augusti, så nu spenderar jag tid med mina vänner den sista veckan. Har träffat Emir, Chanel, Maja en massa. Ska åka med maja och kanske med emir till danmark även nu innan skolan. Och det sista av allt innan denna veckan är slut så är de ju malmöfestivalen som börjar på fredag, vilket är en tradition! 
På lördag ska jag sova över hos chanel med maja och vi ska se ansiktet som kommer till malmöfestivalen. Kommer fortfarande bli massor med kul. Hoppas ni får en bra avslutning på ert sommarlov. ♥
 
Detta sommarlovet blev ganska så bra, och så som jag hade planerat att det skulle bli. Har både blivit brun, haft massor med kul, badat och hängt med vänner & familj. Vilket gjorde det underbart. 
Nu när skolan börjar kommer jag sakna alla dessa sena kvällar när det är varmt och dessa dagar då man bara gick ut på natten och gjorde något spontant. 
Ni får lite bilder från mitt sommarlov!  
 
 

Kommentarer
Postat av: majusia

awww sa soot <3333 lovciam

Svar: tez luvciam <3333
Katarina Turek

2013-08-12 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0