RUNNING

Efter skolan idag, pluggade jag och gick ut på min dagliga runda igen. Sprang 8,5 km denna gången. Jag har kommit igång verkligen, och ska försöka hinna med 3-4 gånger i veckan. Har sprungit 2 gången denna veckan och någon gång i helgen ska det bli igen! Känns riktigt bra i kroppen att kunna springa, jag kan släppa alla tankar och bara tänka på en sak. 
 
Imorgon är det fredag, och jag har saker planerade redan. Som t.ex. träffa en killkompis i stan och käka något. Och senare träffa maja på kvällen. Kan inte vänta. Denna fredagen har verkligen varit efterlängtad. Kommer upp med outfit och så imorgon! Godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du inte tillsammans med din kille längre?
och vad hände med henne som du alltid var med innan?
tro inte att jag är värsta stalkern nu, har följt din blogg sen början men tyckte om att läsa din och emmas eftersom ni brukade skiva om varandra =D

Svar: Alltså det är ganska så komplicerat mellan oss, men vi har gjort slut för länge sen pga många olika anledningar..tyvärr. Och emma har ju börjat i en annan skola, vilket är synd eftersom hon var min bästa vän innan och väldigt rolig som jag kunde va mig själv med. Har kontakt med henne frt men inte lika mycket som innan :(
Katarina Turek

2013-08-30 @ 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0