WONDERFUL DAY

Har haft världens mysigaste dag. Träffade Chanel efter hennes jobb och vi mötte uppe emir. TIllsammans cyklade vi och gjorde hål i örat i brosket. Tycker det blev riktigt snyggt och ska ha en ring där senare. Senare så fikade vi alla tre på espresso house och satt och snacka om allt möjligt. Kändes så skönt att kunna sitta där och bara prata om allt med fina vänner ♥
 
Imorgon så tänkte jag gå upp lite tidigare för att gå till emporia och där kolla någon klänning + en present till mamma i födelsedag. Jag är alltid ute i sista sekunden med presenter, vilket inte är något nytt. Vill även hitta någon söt svart klänning. Har sett flera i H&M och tycker det kommer bli fint till ballerina skor och uppsatt hår.
Därför ska jag lägga mig nu och få i mig lite sömn! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0