1:A DECEMBER 2013

Hela min helg har varit helt super. Lugn och mysig. Dock har jag inte fått i mig mycket sömn, men det gör inget. Var ute med en kompis och sov över både i fredags & lördags, gjort massa skoj och det har varit roligt.
 
Tiden bara flyger iväg & det är redan första december idag! Hela året har verkligen gått så snabbt. Trots att det så är december så är det runt 8 grader ute just nu vilket jag är glad över. December är nog den mysigaste månaden på hela året. Händer massor i december som jag verkligen ser framemot. Födelsedagar, julafton & nyår, äta massa lussekatter, dricka glögg och mysa. 
 
Sitter och dricker lite kaffe just nu för att bli piggare. Jag ska strax duscha o lite sånt, senare ska jag plugga. Kanske blir att gå ut till stan en sväg lite snabbt också om jag hinner. Blir en vanlig söndag som alla andra. Hoppas ni får en fin dag & glad första advent på er!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0