22:A DECEMBER

Trots att det inte är någon snö ute så börjar jag känna julkänslan lite smått. Presenter, julgran och gemenskap i familjen. Älskar denna tiden på året. Hade såklart varit mycket mysigare med snö menmen, jag klagar inte. Nästan allt är fixat, men jag har fortfarande fullt upp. Det enda som är bra är att jag har fixat julklapparna i god tid, och inte dagen innan som vanligt. 
 
Igår var jag borta nästan hela dagen och hade en stressig dag. Var i IKEA, jysk och emporia med mamma för att fixa lite saker. Senare städade hemma & vilade hemma på kvällen med en vän och film mys. Idag har jag endast suttit hemma och vilat. 
 
Imorgon, kommer ännu en fullpackad dag. Ska vakna tidigare & åka till XXXLUTZ och sedan handla mer mat. På dagen kommer vi laga mat, baka och allt annat mys. Så är upptagen hela dagen, men julen är snart här! ♥
 
 En av presenterna till mamma. Älskar paketet, som är jätte gulligt & rosa dessutom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0