HAPPY GIRL

Har endast suttit hemma idag och inte gjort mycket annat. Men jag är verkligen glad! Imorgon ska jag ut och fika med tjejerna i stan och ha en liten reunion vilket kommer bli sjukt mysigt. Det var länge sen vi alla sågs. Ska även hinna med att hjälpa mamma handla till julafton och käka ute på någon mysig restaurang med henne. Senare på kvällen så ska jag kanske på bio eller något sånt där med martina, vi ska iallafall hitta på något kul. Ser framemot det!
 
Har förövrigt ganska mycket som ligger på plus och jag är väldigt glad.
 
P L U S: Mitt jullov har börjat, det är inte länge kvar till julafton, jag har bokat biljetter till Polen på sportlovet(så det kommer bli mycket shopping då), snart är det nyår, min förkylning börjar gå bort & jag är väääldigt glad
 
M I N U S: Är väldigt pank och det finns mycket jag vill göra, tycker inte om att det är så kallt, vill ha sommar 
 

En bild från min instagram, hade tråkigt så ritade ikväll! Följ mig: katarinaaturek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0