INSPO-INREDNING

we♥it
 
Hej på er! Allt bra? Jag är äntligen hemma efter sista dagen i skolan och nu är det jullov för min del och det känns helt underbart. Jag har bytt om till mina myskläder och tänker inte göra något annat idag än att kolla film & vila. Hade en skön dag idag, och på min håltimme träffade jag chanel som har kommit från England efter 5 månader för att hälsa på, på jullovet! Äntligen träffade jag min bestie. Hade en underbar dag.♥
 
Kommer ha fullt upp de kommande dagarna, bland annat så ska jag köpa en julklapp till, fika med tjejerna som jag inte träffat på evigheter på fredag & kanske festa då också, på lördag ska jag fixa lite och måla i mitt rum & måndag blir det förmodligen att köpa julmat & så. SNART JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0