LAZY SUNDAY

Igår hade jag en bra lördag, som spenderades med roligt folk. Vi stack och spelade biljard, och senare åt vi i burger king såklart. La mig ganska sent och har inte gjort något annat idag förutom att varit i emporia lite snabbt och även hos maja.
 
Imorgon kommer jag ha så mycket att göra. Måste upp tidigare, ut på en powerwalk och senare till emporia där jag måste köpa ansiktsmask, peeling och lite annat som behövs. Ska även kolla nyårsklänning eller skor. 
 
Detta är en liten sneak peak på klänningen jag ska eventuellt ha på mig. Om jag inte hittar något bättre imorgon i emporia. Denna klänning ska jag isåfall matcha med klackar, lockigt hår+ massa smycken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0