Måndag 16 december

Jag vet att bloggen har inte uppdaterats alls men det var eftersom jag har haft så fullt upp och inte haft tid till att blogga i helgen. Jag var bland annat & träffade maja och sandra i stan. Har köpt och fixat alla julklappar nu vilket känns väldigt skönt.
 
Helgen gick så himla fort och nu är det måndag igen, fastän vi bara går till torsdag denna veckan & sen har vi jullov så har jag fortfarande fullt upp. Jag har bland annat matteprov & religon redovisning imorgon, så det blir endast plugg idag till väldig sen kväll vilket inte är så kul...Förutom det så har jag åkt på en rejäl förkylning.(som om inte plugget redan är enough liksom) Har ont i näsan, ögonen svider & jag kan knappt andas. Trots det har jag varit i skolan idag, eftersom vi hade viktiga saker som jag var tvungen att va med på, kämpade genom denna dag & nu ska jag bara plugga. Te,nässpray, tabletter & näsdukar får vara mina bästavänner resten av dagen. Hoppas ni har en bättre måndag än mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0