MY 2013

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Jag reste själv till Polen, var uppe mer än 24h i streck, körde bil för första gången. 
 
Höll du några av dina nyårslöften? Mina löften var att träna mer, plugga mer i skolan och spara mer pengar. Jag lyckades bra i början och sedan så gick det ner med allt. 
 
Vilka länder besökte du? Polen, Turkiet och Danmark
 
Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? Mer äventyr & galna saker, mer sol, mer lycka och glädje. 
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Det som var riktigt bra var att resa och kunna komma bort ett tag och bara slippa tänka på alla problem här hemma. 
 
Vilket var ditt största misstag? Det är nog för privat att skriva här, men det var en sak jag ångrar väldigt mycket.
 
Vad spenderade du mest pengar på? Mat, smink och kläder faktiskt. 
 
 
Januari till juni- fester, resa till polen, midsommar somriga outfits
 
Vad gjorde dig riktigt glad? Min bror gjorde mig väldigt glad, han var så hjälpsam och fanns alltid där när det behövdes och när jag behövde prata med någon. En annan sak som gjorde mig glad var att resa till Polen, Turkiet och Danmark eftersom jag älskar att resa. 
 
Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år? Det har gått lite upp & ner för mig under detta året, men för att vara helt ärlig så tror jag faktiskt att jag mådde sämre detta året. Jag var mer deppig och tänkte för mycket på vissa saker. 
 
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Skolan definitivt, kunde kämpat lite mer. Och även träningen där jag kunde kämpat mer och övertalat mig själv till att träna. 
 
Blev du kär? Faktiskt inte. Hade dock en liten crush. 
 
Vilken var din största musikaliska upptäckt? Har inte riktigt upptäckt någon sådär riktigt. Men om jag nu skulle välja så skulle jag sagt John legend eller Panda da panda. 
  
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag blev faktiskt väckt av min mamma som gav mig presenter, senare var jag i skolan och efteråt åt jag ute med min moster samt fick välja något jag ville ha i present. + träffade jag en kompis på kvällen. 
 
Hur skulle du beskriva din klädstil? Ganska vardaglig. Jeans, topp, skinnjacka. 
 
Vad fick dig att må bra? Helt ärligt så var det mina vänner till största delen men även familjen såklart. Att spendera tid med familjen. Musik var också en annan sak som fick mig att må bra. Det var min utväg på något sätt.
 
Vad fick dig att må dåligt? Det var ganska mycket detta året som kändes jobbigt vid vissa perioder. Bland annat mars/april var två väldigt jobbiga månader för mig pga lite olika saker. Har helt enkelt haft ett jobbigt år. En annan sak som var jobbig var att jag bråkade mycket med en person, vilket inte var värt det alls. 
 
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Nästa år kommer jag börja träna på allvar, kommer förmodligen börja övningsköra på allvar, och kommer satsa ännu mer i skolan.
 
Något du vill säga till dig själv inför 2014? Va positiv och glad hur svårt det än är. Håll huvudet högt hela tiden och bry dig inte om vad andra tycker, det viktigaste är att du är dig själv. Kämpa i skolan och med träningen. Va glad över de sakerna du redan har. 
 
 
Juli till december- polen & massa shopping, mat på uteserveringar, bakken, resa till turkiet, fester, jul och min födelsedag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0