THE PURPOSE OF OUR LIVES IS TO BE HAPPY

Livet är ingen dans på rosor, alla har sina ups & downs i livet. Alla känner sig ledsna, arga & trötta på allt någon gång. Själv kan jag känna så många gånger i vardagen, trots att jag inte alltid visar det. Jag försöker alltid hålla ett leende uppe och försöker alltid att vara positiv.
 
Det är så viktigt att kunna vara glad över små saker som man har i livet. Det är viktigt att finna lycka i vardagen, att finna lycka i de där sakerna så som ett fint sms, att du fick högsta poäng på matteprovet, när du får äta din favoriträtt eller helt enkelt att du har tak över huvudet och mat på bordet. Man ska försöka va glad över det man har, och kunna göra detta till de bästa man har.
 
Jag försöker alltid att le och skratta trots att allt inte känns bra, för jag är en ganska så positiv person och jag vet att personerna runt omkring mig blir påverkade av hur jag mår. Att vara lycklig har för mig alltid varit något jag strävar efter, ett mål jag vill nå, en destination jag vill komma till. Livet blir så mycket bättre då man ler, allt blir så mycket lättare då. 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Fint skrivet av dig verkligen tjejen! Du kommer så långt i livet då du är lycklig :))

Kram!

2013-12-04 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0