HAPPY VALENTINES DAY ♥

Jag börjar med att säga glad alla hjärtans dag och hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har iallafall fått rosor, ätit choklad och muffins. 
Precis tog jag ett bad & mår så mycket bättre. Det gjorde dagen mycket mysigare.
 
Just nu är jag inte alls på humör, allt som var bra helt plötsligt sjönk det totalt.  Man känner sig så glad och helt plötsligt gör bara en person att allt sjunker. Alla har såna dagar, men ändå så försöker jag hålla ett leende på läpparna, vilket jag alltid försöker. Eftersom några dagar senare blir det oftast bättre. Vill verkligen krypa ner i älsklings famn just nu & bara vänta tills allt kan blir bättre. Eller åka till Polen, nej jag vet verkligen inte. Förlåt för ett deppigt inlägg, men precis så känns det just nu & det får duga för tillfället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0