HEMMA!

Förlåt att jag senast skrev i fredags.. men igår så hade jag knappt tid. Jag var ute och fixade ett par saker, senare så kom jag hem och var tvungen att plugga och satt uppe ganska så länge. Idag skulle jag upp klockan 6 för att tåget gick 7.30 och jag la mig 1.30 så gissa om jag var trött? JA! 
Mådde ganska så illa dessutom eftersom jag var så trött, och flyget gjorde inte de hela bättre. När vi kom fram med tåget så satte vi oss på starbucks med mamma innan vi tog flyget.  Nu vilar jag vilket jag gjort hela kvällen efter den jobbiga resan..  
 
Förresten, jag vet att jag har lovat att fota allt jag har köpt, och det gör jag imorgon när det är bättre ljus. Nu ska jag faktiskt sova snart, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0