I'M FEELING LUCKY

Är lite sådär extra glad idag, för allt verkar gå helt bra & mitt humör håller sig uppe. Idag spenderade jag dagen med älskling, vi gick hem efter skolan, handlade chips & lagade mat tillsammans. När han gick pluggade jag lite matte vilket verkligen behövdes. Nu när jag har tagit en dusch så sitter jag i min säng och ska kolla på pretty little liars innan jag somnar.
 
Just det, i helgen ska jag göra lite roliga saker! På fredag har jag & elias vår årsdag, 2 år ♥ Förmodligen kommer vi fira det på lördag. Så på fredag efter skolan ska jag gå med tjejerna & ta en fika i stan och prata eftersom det var sjukt länge sen vi pratade! Senare på fredagkväll kanske jag drar på fest till Anna tillsammans med My & massa andra i min klass. Är så festsugen så det är sjukt, behövs verkligen.
 
& på lördag kommer vi då fira vår årsdag. Vi kommer gå ut och äta eller så tänker jag att vi kommer ha en hemma kväll med middag, ljus & mat. Ska bli mysigt iallafall! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0