TUESDAY

Förlåt om bilderna på nya sakerna inte dök upp igår, men ljuset var för mörkt & bilderna gav ingen rättvisa alls. Så det blev aldrig riktigt av. 
 
Idag var jag och shoppa igen, köpte en väska, tröja, jeansskjorta & ett par svarta jeans. Även nårga ansiktsmasker & läppbalsam. När jag kom hem träffade jag min 5 åriga kusin, vi satt & prata/lekte lite. Sen dess så har jag bara suttit vid datan & kollat på pretty little liars samt pratat med älskling.
 
Imorgon på morgonen ska jag iallafall till frisören, blir att klippa topparna och färga håret lite ljusare färg. Inte riktigt platina blondt, utan en varmare blond nyans. Behöver verkligen klippa dessa slitna toppar.
 
 
Har tänkt mig ungefär sån här färg, detta är inte riktigt platina blondt, utan har en varmare nyans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0