OREO, OREO

Jag har verkligen inget att blogga om, det har varit en tråkig vecka än så länge. Igår hade jag studiedag & då så var jag ute & filma in spansk film med några i min grupp. Har nog aldrig fryst SÅ mycket i hela mitt liv.
 
Idag träffade jag maja, hon stack runt 10. Och vi bakade OREO cupcakes, som faktiskt blev rätt gott och inte alls svårt. Nu sitter jag och vilar, med en ganska så jobbig huvudvärk. 
Men ser framemot imorgon, alla hjärtans dag som ska spenderas med älskling, hemma med någon film & choklad såklart!
 
På söndag, reser jag också till Polen. Längtar till att klippa mig, färga håret, träffa familjen & såklart shoppa sjukt mycket! Kommer ha mycket mer att blogga om då, så vänta och fortsätt läsa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0