PARTY LIKE NEVER BEFORE

Hade ni en bra fredag? Min blev riktigt lyckad! Efter skolan fikade jag med tjejerna & det var sjukt mysigt att träffas igen och prata om allt efter en lång tid. 
Efter det tog jag snabbt bussen hem & började fixa mig vid 5-6. Jag badade, sminkade mig & lockade mitt hår. Senare bad jag mamma köra mig till nobeltorget för jag skulle träffa Daniel, Emir & My där. 
När jag var i bilen så hoppade jag ut på rött ljus och sprang allt jag kunde till bussen eftersom precis skulle gå, men jag hann!
 
Så tog vi bussen till Oxie, och det fanns massa trevligt folk hos Anna. Helt enkelt blev kvällen riktigt lyckad. Runt tolv fick vi skjuts hem av Daniel & vi åt på Mc. Kom hem runt halv två. Behövde verkligen slappna av igår, så det var kul med fest!
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0