TORSDAG

Var hos frisören igår och klippte mig, gjorde inte så mycket utan bara klippte luggen lite & topparna eftersom det var så slitet så det nästan var genomskinligt. Hon sa att jag inte borde färga mitt hår eftersom det redan är riktigt ljust, men det är det inte riktigt.
Så köpte färg hem & färgade det lite, och det blev ljusare på luggen & hela håret. Men eftersom topparna har alltid varit mörkare, så är dom inte så ljusa. Funderar på att göra det en gång till innan jag reser. 
 
Annars så har jag inte gjort mycket. Först var jag hos läkaren och fick recept osv. Sen när jag kom hem så pluggade jag & träffade min kusin. Vi lekte lite o så. Nu sitter jag och gör inte mycket, funderar på att sitta uppe lite till och prata med älskling.
 
Imorgon ska jag försöka plugga mer på morgonen & förmiddagen. Eftersom jag sedan på kvällen ska träffa mina kusiner & äta middag/kvällsmat med dom och hela familjen. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0