2012 I BILDER

Januari: Hade en fest hemma för att jag fyllde år i december, det var massa öppet hus och jag var förvirrad & visste inte vilken skola jag skulle välja!
 
 
Februari: Jag och älskling hade vår årsdag den 8 februari, det var så mysigt. Vi åt på jensens och så. Jag började gymma i november så det var mycket gym!
 
 
 
 
Mars: Hände inte mycket, vädret började bli lute varmare och vi hade nationella prov i skolan
 
 
April: April var en lite roligare månad, då var det valborg och massa fester! Även mycket fikande ute.Spenderade valborg med tjejerna och även då tog jag konfirmationen. 
 
 
Maj: I maj köpte jag min biljett till AVICII och kollade på hans konsert tillsammans med Emma och älskling. Det var iallafall kul! Även då hade våren kommit så jag tog massa foton ute. Tog första doppetÄven då hade jag och älsklig vårt lilla äventyr till Nova Lund där vi shoppade massor. 
 
 
 
¨
 
 
 
Juni: Detta var en bra månad och då hände massa saker. Vi hade bal i skolan och det var då man letade klänning, skor och massa annat till balen. Senare hade vi skolavslutning och det var ganska sorligt att sluta i Dammfri. I mitten av juni åkte jag till Polen, där firades midsommar, hängde mycket i min stuga, shoppade och solade massa.
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
Juli: Också en bra och rolig månad. I början flyttade jag till en ny lägenhet med mamma. Det var massa jobb och inredning vilket var kul! älskling fyllde år. Jag och tjejerna, speciellt Chanel hängde ute sent varje dag och sovde över massa. Träffade även emma en hel del, och fikade. Gjorde min navelpiercing denna månaden och började sommarjobba i fyra veckor.
 
 
 
 
 
 
 
 
Augusti: Sommaren var perfekt. I början av augusti jobbade jag också, hängde sjukt mycket med Chanel! Alla sena kvällar ute i stan & på hennes gård. Vi var på bio och massa annat. Senare började skolan och malmöfestivalen. Då provade jag en ny sak, jag färgade mina toppar rosa när det var malmöfestivalen. Tyckte det var kul med lite nytt. Jag var ute och festade mycket och såg massa artister på malmöfestivalen. 
 
 
'
 
 
 
 
D
 
 
 
Septemer: Nångång här fick vi våra nya söta macbook airs från skolan. Och det var mycket skola då, köpte även en Iphone 4S.
 
Oktober: Hösten var här och vädret sög. Höstlov och jag var själv hemma nästan hela höstlovet, och då sov älskling över. Mina kusiner var också här och hälsade på.
 
November: En dålig månad, slutet av året var lite sådär. Det som var underbart, var att jag och tjejerna såg Breaking dawn part 2 på bio på premiären. 
 
 
December: Min födelsedag, jul, nyår. En lite ganska så bra månad. Bara lite förvirrande. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja mm bror väldigt bra år mm bra hahahahahah

2013-01-03 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0