24:E JANUARI 2013

Idag har jag haft en riktigt chill dag i skolan! Började 13.30 för vi hade lektioner inställda osv, så fick äntligen sova ut lite och behövde inte stressa. 
När jag kom hem pluggade jag lite engelska & badade nyss. Imorgon efter skolan ska jag träffa älskling, vi ska kanske in till stan snabbt för att han ska köpa några saker annars så går vi direkt hem & myser oss och har en mysig fredag tillsammans. 
 
För att göra det lite roligare ska jag lägga upp en lista om sanningar om mig själv :
 
1. Jag är ganska blyg, men när man lär känna mig blir jag riktigt riktigt social
2. Jag stör mig verkligen när människor frågar många frågor på en gång
3. Jag fryser nästan alltid
4. Jag gråter ganska lätt, och är väldigt känslig 
5. Kan bli sur för riktiga små saker
6. Jag älskar att hjälpa andra människor & lyssna på deras problem
7. Jag är lättskrämd
 
GODNATT! ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0