CURLS, CURLS, CURLS

Har suttit och slappat dessa två dagar och inte orkat göra något alls därför det har blivit så segt här. Dock var jag hos maja igår en stund på kvällen, eftersom jag ändå hade tråkigt. Kom hem vid tio och somnade ganska sent,så dessa två dagar har jag varit helt slut. Måste få i min någon ordentlig sömn faktiskt, lovar mig själv att lägga mig tidigt men det blir ändå aldrig så.
 
Nu över till två andra saker, jag ska fixa gymkort på 24 seven denna eller nästa månad så jag ska börja träna igen med maja. Är ganska så taggad, för jag mår så mycket bättre när jag tränar. 
Och det andra är att jag ska till Polen nu på sportlovet vilket kommer bli kul för det kommer bli massa shopping i bershka och andra affärer som inte finns här. Ska även till frisören och klippa mig, kanske lite annorlunda denna gången samt färga håret blondare. Taggad, jadå! 
 
 
 
Satt och provade att locka håret på lite olika sätt nu ikväll, resultatet blev såhär :
Inte det bästa men det gäller att prova sig fram. Speciellt jag som har ganska så tunnt hår så är det mycket enklare att locka det och få det snyggt: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0