DO WHAT MAKES YOU HAPPY

Jag är så glad för historieprovet gick bättre än vad jag trodde. Att få ett C och inte pluggat alls nästan är riktigt bra.
Så min dag var väl bra, förutom att jag sov i fyra timmar och var sjukt trött hela dagen nästan. När jag kom hem har jag faktiskt bestämt mig att jag ska börja träna igen. Vilket var ett av mina nyårslöften
Ska dock inte köpa ett gymkort än. Tänkte börja kanske träna hemma, varför inte liksom? Behövs inte mycket. Ska se hur det kommer funka än sålänge.  Så började idag, och min kondition är så mycket sämre, men det betyder inte att man ska sluta kämpa eller hur? 
 
Nu ska jag ta något att äta, plugga lite religion & sova. godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0