HAPPY GIRL!

Fan vad tiden går fort.. redan 30 januari?! Snart febrauri, sportlov, alla hjärtansdag osv. MYSIGT! Jag har iallafall mått riktigt bra de senaste dagarna och så ska det fortsätta att vara. 
 
Berättade aldrig om min dag igår för att jag var så trött så jag somnade! Iallafall så kom maja till mig på kvällen och vi åt massa godis + pizza. Sen hängde vi hela kvällen. Vilket var rätt mysigt.
 
Idag tog jag en promenad hem från skolan med älskling. Har badat & kollat på såklart matchen barca-real.
Min kväll har inte varit så mycket roligare, men det är skönt att vi inte har några prov eller något denna veckan, så man kan iallafall plugga lite mindre. 
Nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i sängen & kolla pretty little liars. Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0