IT'S FRIDAY, FRIDAY

Oj vad jag har varit osocial den senaste tiden. Nu ska jag förklara varför.. jag hade ett samhällsprov idag & var tvungen att plugga sjukt mycket de två senaste dagarna. 
 
Idag iallafall så klarade jag provet och det gick bra väl, senare när jag kom hem så vilade jag o lite så. Hängde med maja på kvällen,hon gick runt halv ett tror jag. Så nu sitter jag fortfarande här ganska så pigg..och tänkte att jag ska se My name is Earl innan jag sover. Vet ni vad som är bra att jag får en lite längre helg för jag har studiedag på måndag,lite glad tjej! Kommer förresten upp något roligare inlägg imorgon!
 
Nu ska jag tvätta bort sminket, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0