BRUN

Idag hade jag en väldigt bra och lyckad dag. När jag vaknade vid 10 så gick jag ut på en powerwalk, vilket har blivit en vardags rutin. Senare fixade jag mig och åkte med min familj till stranden. Vi grillade, solade och badade. Gissa vem som har blivit riktigt brun? Jag trodde inte jag skulle bli så brun, men tydligen gick det. 
När jag kom hem kollade jag på film men min bror, drack te och bada chillade. Vi såg "girl with the dragon tattoo". Tyckte filmen var riktigt bra. Nu finns det inget kvar än att lägga sig i sängen, och vila. Imorgon ska jag upp tidigt igen och sticka till stranden igen. Godnatt! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rimi

Hejsan!

tänkte fråga om du fortfarande brukar gå till polska källaren? jag hörde att de hade bränt den, vet du iså fall om de har flyttat den nånstans?

Svar: Hejhej
Jag brukade gå till den som var i möllevången, nära den ica du vet. Men just nu så finns det en vid öb i sofielund eller så finns det en annan i möllan :)
Katarina Turek

2013-07-19 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0