SUMMER DAYS

När vädret är 27 grader, och det är så soligt ute så vill man knappast sitta inne vid datan. Sitta på uteserveringar, shoppa, hänga ute och sola är de skönaste man kan göra då. Därför blev det så de två senaste dagarna, efter en hel dag ute då orkar man knappt blogga efteråt. 
 
Igår var jag i stan och shoppade en del, men idag slog jag verkligen rekordet. 7 hela timmar i stan det är verkligen länge. Fick med mig en hel del saker hem, men eftersom vädret är så fint, har jag inte haft tid för bloggen överhuvudtaget. 
 
Har lite mer saker att fixa här, imorgon blir det att sola hela dagen, för behöver även en dag där jag bara vilar. 
Godnatt! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0