FÖRSTA JUNI!

Äntligen är det juni. Känns som det börjar nästan bli sommar, men bara nästan. Här i sverige är det strålande sol ena sekunden och andra ösregn som idag. Jag har iallafall haft en mysig helg än så länge. Igår sov jag över hos min kusin Anna. Vi åt massor med gott, hängde lite i stan o så. På kvällen runt 1 så var vi ute och övningskörde på stranden, haha! Måste säga att jag var duktig!

Idag hängde jag i stan med Chanel. Vi åt på Jensens, var inne i stan o så. Det var kul, eftersom det var ett tag sen! 
 
Just nu sitter jag i soffan, har badat och så. Ska nog se gossip girl eller någon film eftersom jag inte alls är trött. Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0