POWERWALK!

Idag är verkligen en tråkig dag. Jag var tvungen att vakna redan klockan 10 eftersom byggarbetare håller på att fixa våra balkonger och fönster, så det är skit stökigt i mitt rumoch jag har knappt någon plats.
 
Jag och maja åkte aldrig till höllviken eftersom vädret var lite upp och ner. Däremot var vi och solade solarium lite innan och gick på en liten runda på 5,5 km. Det blev intervallträning, med lite jogg, powerwalk och springa. Kändes så skönt efteråt, och jag är verkligen glad att jag reste på mig. Känns direkt 1000 gånger bättre i hela kroppen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte din kompis en blogg?

Svar: jo :) här är den: foranewme.blogg.se
Katarina Turek

2013-06-20 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0