FREEDAG!

Har inte haft tid för bloggen de senaste dagarna eftersom jag har pluggat ganska så mycket matte och samhälle & haft andra saker att fixa.Har varit förvirrad, ledsen, glad, arg och 
 
Men nu är det lov ju & helg! Känns riktigt skönt förutom att det är massa snö ute, jag vill ju ha sommar! Har inte gjort så mycket denna fredagen. Haft en vilodag, men jag känner att jag verkligen behöver gå ut och festa eller något sånt efter de två jobbiga veckorna i skolan.
 
Imorgon är det iallafall lördag, och då tror jag att jag ska till stan & shoppa samt äta någon middag med älskling där. Ska bli mysigt! Nu ska jag sova tror jag, för jag känner mig verkligen trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0