GREAT FRIDAY

Har ni haft en bra dag idag? Jag har haft det ganska skönt, speciellt när vädret var så fint & soligt idag. Ungefär 6 grader är ju varmt! Vår snart!
 
När jag kom till skolan hade jag första lektionen också iställd..blev ganska så arg, då jag inte skulle gå till denna lektionen först eftersom jag kände på mig att läraren inte skulle vara där. Så istället gick jag & my till stan. Vi stack till HANSA och kollade runt kicks & så. Senare åt vi lunch på jensens. Tog en promenad hem med älskling när vädret var så fint och passade på lite. Tänker nog vila resten av kvällen eftersom imorgon ska jag till stan med chanel & sandra. Och efteråt förmodligen fest. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0