Still at school

Hej på er!

Sitter fortfarande i skolan, slutar om en timme.. Har samhälle så vi sitter och pratar om etnicitet, kultur och allt sånt. Vilket är ganska intressant. Är så trött och hungrig, har inte sovit så mycket i natt. Håller på att somna nästan.
När jag kommer hem så måste jag plugga historia & matte eftersom jag har så fullt upp just nu och så sjukt mycket att göra i skolan. Funderar på att lägga mig tidigare och sova ut lite så att jag är piggare imorgon. Dagens outfit kommer kanske upp när jag är hemma. 
 
Imorgon är det fredag förresten, och efter skolan ska jag till stan med älskling. Kolla lite vårkläder, skor och ta en fika eller äta något i stan. Mysigt 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0