TATTOO

Dålig uppdatering igår, lovar att det blir bättre nu. Jag satt och pluggade så hade knappt tid till att sitta och uppdatera.Minns ni när jag nämnde nån dag sen att jag skulle tatuera mig. Så igår var jag och gjorde en liten provtatuering. Ingenting speciellt, mest för att få veta hur det känns nästa gång.
Och för att det inte ska synas så mycket, så blev det bara ett litet, sött hjärta på foten. 
 
Idag är det fredag iallafall,vilket innebär helg. Det känns helt underbart. Jag var i skolan och hade prov i spanska, vilket faktiskt gick ganska så bra. Har nyss käkat pizza och har inga planer för ikväll alls. Sitta och plugga lite är ett måste, och senare kanske träffa Maja. Vi får nog se. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0