8:E MAJ 2013

Igår kände jag inte för o blogga. Vädret var så skönt igår, runt 21 grader, det var verkligen skönt. Jag kom hem gjorde kyckling med grönsaker, och senare satte mig på balkongen med en kall smoothie. På kvällen blev det även en 3 kilometers joggingtur. En skön dag! Kändes verkligen bra med värmen hos oss i Sverige. 
 
Däremot idag, är verkligen inte min dag. Bara kändes fel att gå upp imorse. Vaknade upp 06.30 till regn och nationella prov i spanska. Som tur hann jag i tid. Senare så slutade jag också halv 4. Nationella provet i spanskan, gick bra som fan måste jag säga iallafall. När jag kom hem har jag vilat och det behövde jag verkligen efter denna jobbiga dag. För att göra det lite bättre gjorde jag en nyttig räksallad med avokado och det fick bli min middag. Nu ska jag snart även, ut på en joggingrunda som vanligt. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0