LOVELY FRIDAY

 
Jag har kommit från skolan, och direkt satt mig och pluggat denna fredag för att få arbetet i religion gjort. Det sista som är kvar nu är svenska nationella muntliga och engelska presentation. Sen är jag helt klar med allt. Så stolt över mig själv, dessutom fick jag A i spanska. Duktig tjej!
 
Nu efter allt plugg och efter denna veckan är jag totalt sliten. Jag ska bada, göra ansiktsmask och senare bara sätta mig i soffan med frukt och något bra på TV, eller film! Ha en fin fredag.

Kommentarer
Postat av: cissi

har du A i nått mer än spanskan?

Svar: inte än, men håller på att höja mig i religion och historia :)
Katarina Turek

2013-05-25 @ 19:38:35
Postat av: Anonym

hejsan kattaaaaaaa, duu jag tänkte fråga ifall du har gjort speaking på eng ? jag ville veta vad man fick prata om jag hörde att det var kort som man fick välja o att sen fick man välja andra saker som man kunde snacka om som skräp mat energi osv? kommer du ihåg nått mer?

Svar: Ja jag har gjort det. Först fick jag en lapp som läraren valde, då pratade jag om att man gör päls av djur osv. Jag skulle återberätta de som stod på lappen. Senare på de andra fick man välja två ämnen som spara energi osv, senare skulle man säga vad man tycker om de och diskutera i grupp :)
Katarina Turek

2013-05-26 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0