TILLBAKA TILL SKOLAN.

Detta lov har gått ganska snabbt, jag kan beskriva det nmed några ord- fester, fikor, massa film, te, övernattningar och skratt! Imorgon gäller det igen - tillbaka till skolan & verkligheten, tillbaka till alla prov och inlämningar, tillbaka till sena kvällar med plugg och tidiga morgonar. Jag vill verkligen inte, speciellt nu när jag har så mycket framför mig. Kommer knappt ha något socialt liv och inte ha tid för mycket annat än plugg. Men jag försöker ändå tänka positivt, det är inte alls länge kvar till min födelsedag & jullov. 
 
En sak som kanske är lite mer positiv är att jag börjar tio imorgon. Har suttit och pluggat hela dagen idag och är väldigt trött så ska försöka sova. Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0