HELLO FROM ALANYA

Hej på er från Alanya! 
 
Jag har det väldigt bra här, kom hit sent på lördagskvällen. Det började lite smått dåligt dock, eftersom när vi kom till flygplatsen så fick vi inte min resväska, så vi anmälde den som försvunnen och dagen efter fick vi den iallafall. Så jag är glad att inget har försvunnit, de tog tydligen in den på fel plan eller liknande.
 
Dessa dagarna har jag badat, solat och suttit på massa barer. Jag trivs verkligen här med 30 graders värme & sol hela dagen. Har köpt internet just nu därför jag passar på att skriva. Idag var vi förövrigt på hamam. Alltså turkisk skum massage,bastu, peeling osv. Känner mig riktigt fräsch efteråt.
 
Ska upp tidigare imorgon för att äta,så just nu ska jag sova. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0