10 THINGS.

10 saker du vill göra innan du dör: Hoppa bungee jump, dyka, åka till USA, festa i Ibiza, äga en Audi, resa runt Europa med mina vänner, surfa, träffa en kändis, bada med hajar, åka till tomorrowland.
 
9 saker om dig själv: Jag är väldigt blyg när jag inte känner någon, jag är en tidspessimist, älskar romantiska filmer, jag är väldigt väldigt envis, blir stressad lätt, spanska är mitt favoritämne, jag är väldigt kittlig, jag är lättskrämd, tycker om att mysa. 
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på: Ge mig komplimanger, få mig att skratta, sjunga för mig, vara social, gilla att kramas, vara omtänksam, tycka om att shoppa, ge mig smeknamn.
 
7 saker du ofta grubblar på: Kärleken, framtiden, killar, jobb, utbildning, döden och skolan.
 
6 kändisar som du tycker är snygga: Channing Tatum, Bradley Cooper, Ed Westwick, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Zac Efron
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: Äta en insekt, förlora mina närmaste vänner, brinna upp, äta en hund, misslyckas med min karriär. 
 
4 saker du köpt den senaste månaden: Ansiktsmask, parfym, svarta jeans, mascara.
 
3 sätt att få dig le/skratta: Kittla mig, berätta ett skämt och roliga miner
 
2 gamla favoritlåtar: Eminem- lighters, Justim timberlake- sexy back
 
1 sak folk inte visste om dig: Jag har varit nära på att dö ett antal gånger när jag var mindre. En av gångerna så ramlade jag från en klätterställning & fick sy i huvudet/ögonbrynet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0