ANNANDAG PÅSK

En bild från igår, det var verkligen fint väder ute och runt 18+ grader. 
 

Jag har firat påsken på bästa möjliga sätt. Med familjen, ätit massa, umgåtts, skrattat och haft kul. Har verkligen ätit så mycket att jag känner att jag kommer rulla. Vi satt på balkongen i de fina vädret o lite sånt. Idag däremot var vi hos min moster på middag och det var också trevligt. 
 
Kan inte förstå att lovet har gått så snabbt och att det redan är skola imorgon, jag är inte mentalt redo. Men jag måste faktiskt plugga till mitt geografiprov nu som är imorgon. Har planerat att plugga under lovet, men har inte tagit tag i det och de blev aldrig av så nu får jag stressa istället. Ska sitta uppe till 1-2 och plugga, sedan behöver jag också sömn.  Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0