MONDAY

Har haft en händelserik helg och mycket har hänt. Under fredagen så träffade jag anton och vi hängde bara. I lördags var vi i Lund på ett litet äventyr & resten av helgen blev det mycket matteplugg!
 
Hade matteprov idag och måste bara säga att det gick lite sådär, men får hoppas på det bästa. Senare så var jag hos anton och sen träffade jag chanel som kom från England och ska vara här över påsklovet. Riktigt kul! Dessutom var jag hos min kusin och nu har vi fått en liten valp- fransk bulldog. Vi ska hjälpas åt och passa den tillsammans osv. Välkommen till familjen ♥
 
 
3 snapshots från de senaste dagarna som beskriver de perfekt. Plugg, häng med chanel och nya hunden 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0