WANTIES

Jag har inte sagt det till er än, men har officiellt fått sommarjobb! Fick ett mejl idag och ska jobba på ett dagis, mellan den 16 juni till 11 juli, tjänar runt 9000. Jag är såå glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer kännas bra att ha pengar i fickan till sommaren. Nu kan jag äntligen börja planera vad jag kan köpa och vad jag ska göra. 
 
Gjorde ett litet collage på vad jag vill köpa i sommar. Längtar redan! Efter jag har sommarjobbat ska jag till Polen och sedan ska jag göra massa annat kul här med anton o våra vänner. Bland annat åka till liseberg och köpenhamn. Vilken bra sommar det kommer bli! Jag är sååå taggad. 
 
 
 
Fransväska, triangl bikini, ballerina, toppar, ray bans, daniel wellington klocka. Det är iallafall några saker som är ett måste!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0