AUTUMN

AUTUMN
 
 
 
Känns som lite sådär höstväder ute, lite kyligare, regnigt och blåsigt. Lägger upp lite höst kläder när det ändå är höst nästa månad. Men hösten är en mysig årstid, det är så fint ute och äntligen tar man fram fina höstkläder. 
 
Sommarlovet är slut för detta året och imorgon börjar jag mitt 3:e och sista år på gymnasiet! Känns läskigt men ändå kul, vuxenlivet börjar närma sig verkligen. Nog om det, mitt sommarlov har varit helt underbart och precis som planerat. Jag sommarjobbade, shoppade, solade och badade, grillade på stranden och såg solnedgångar, åkte till Polen med Anton,gick på bröllop,umgicks med min familj, åkte till Köpenhamn och nu i slutet åkte till Göteborg! Hann med så mycket och är så glad. Kommer sakna sommaren, denna sommar har varit helt fantastisk. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0