NEW NAILS

På bilden ser ni mina nya naglar, man kan tro att de är vita men det är en väldigt ljusrosa färg som inte syns på bilden. Fixade de i triangel för 400 kr. Blev en basic färg då det passar till det mesta. 
 
Det var ett tag sen! Jag har haft fullt upp, umgåts med Chanel, Anton samt shoppat. Har därför inte haft tid, dessutom försöker jag njuta av de sista sommarlovsdagarna så gott det går. Idag är det fredag vilket innebär att jag ska till Malmöfestivalen mot kvällen med Chanel och kanske ett par andra. Annars åker jag till Göteborg tidigt på morgonen imorgon och övernattar där till söndag med Anton. Ska bli kul! Men nu ska jag fixa mig för att komma iväg till banken. Ha en bra fredag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0