1 DECEMBER- MÅNDAG

Redan första december idag! Känns som att hela året har gått så fort, det var precis augusti. Jag har iallafall haft en stressig och upptagen måndag. Var i skolan, hade hemspråk, träffade Anton och var i IKEA. Nu kan jag äntligen sätta mig i sängen och vila. Vi har tagit fram alla ljusstakar och sånt nu så det känns hur mysigt som helst. 
 
Ha en fortsatt fin kväll mina läsare! ♥
 
Hittade denna bild på instagram från i våras, det var nästan precis efter att jag hade klippt mig. Mitt hår var så fräscht och skönt. Nu känns det verkligen för långt, skulle till frisören runt 5 imorgon men hon svarade inte så får se ifall det blir av. Hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0