SEG SÖNDAG

En bild från igår
 
Förlåt för att uppdateringen har varit så dålig, jag har varit upptagen med annat. I fredags skulle jag egentligen till Danmark med Anton men det blev aldrig av pga stormen i Malmö. Så vi åt på jensen istället och hade en lugn kväll. Igår däremot träffades vi först hos mig, åt middag, såg lite film, senare åkte vi till honom. Fixade oss och stack till Danmark runt 11. Det var verkligen roligt och behövdes verkligen. Kom hem någon gång vid 5 och vi somnade på en gång.
 
Idag mår jag som förtjänat, fötterna gör ont och huvudet också. Får bli en lung kväll, med film och mat. Gillar aldrig söndagar, de är så sega men hoppas ändå ni får en bra kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0