STRESSIG MÅNDAG

En bild från sommaren, lyckliga och glada.
 

Denna måndag har varit så stressig som den bara kunde bli. Jag började 08.30 och var i skolan fram till 17.00. Kom hem, fixade till mig lite snabbt & senare träffade jag Anton. Vi pratade om allt som hade hänt under dagen och kollade lite serier tillsammans,så fick trots allt en lugn avslutning på dagen.
 
Har så mycket att göra! Imorgon ska jag först till skolan senare ska jag köpa skor, träffa Sandra en sväng och mot kvällen äta middag på restaurang med min kusin eftersom jag fyller år på onsdag då vi ska ha familjemiddag här hos oss. Fullt upp och mycket att göra hela veckan känner jag. Längtar redan (!!) till helgen. Hoppas ni har en lugn & skön måndagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0